29 03 19 Giselle ukrzabronyuvaty bilet

Karabas prodazha biletovlogo internet bilet logo111

29 БЕРЕЗНЯ, 18:30 Продолжительность 2 год. 00 хв.

 

Жізель

Адольф Адан, балет 

Жізель Антоніна Радієвська, заслужена артистка України 
Альберт Єркін Рахматуллаєв (Казахстан, Астана)
Ганс Денис Онуфрійчук
Мірта Світлана Ісакова 
диригент Павло Багінський 

 

  

 СПОКУТА У СВІТІ ПРИМАРНИХ ВІЛІС

29 березня партію Альберта в балеті А. Адана «Жізель» виконає соліст Казахського державного академічного театру опери та балету (Астана опера) Єркін Рахматуллаєв. Його партнеркою виступить художній керівник балету СхідОпера, провідна солістка нашої трупи, заслужена артистка України Антоніна Радієвська.
Колектив нового оперного театру в Астані формувався у нинішній столиці Казахстану водночас з закінченням будівництва унікальної споруди театру у 2013 р. Відкриття театру, ініційоване президентом Казахстану Н. Назарбаєвим отримало широкий розголос у світі мистецтв. Музикантів, співаків, танцівників запрошували до Астани за участі консультантів з міланського «Ла Скала», Маріїнського театру та інших провідних оперних театрів світу. А художнім керівником балету в Астані стала видатна санкт-петербургська балерина Алтинай Асилмуратова, яка до того тривалий час очолювала Академію російського балету імені А. Ваганової. Повернувшись на батьківщину, вона відразу визначила високий виконавський рівень балетної трупи Астани. Закономірно, що Єркін Рахматуллаєв після закінчення хореографічного училиша в Алмати стажувався в Санкт-Петербурзі та працював там в популярній балетній трупі, а з 2013 р. посів одне з провідних місць серед танцівників нового казахського колективу. Зараз переможець престижних хореографічних конкурсів Єркін Рахматуллаєв виконує головні партії в багатьох балетах класичного репертуару, він також був задіяний в постановці балету «Собор Паризької Богоматері» видатного сучасного хореографа Ролана Петі.

 

 

SHA 3097SHA 3170SHA 3180

Композитор Адольф Адан
Лібрето Теофіль Готьє,
Жан Кораллі,
Анрі Сен-Жорж
Прем'єра в ХНАТОБ травень 1985 року
Балет «Жізель» - один з найстаровинніших в репертуарі світового балетного театру. Його поставили на музику Адольфа Адана в ті незапам'ятні часи видатні хореографи романтичної епохи Жюль Перро і Жюль Кораллі. А головну партію виконала легендарна балерина Карлотта Грізі. До цього балету можна віднести слова О.Пушкіна «Зразок привабливості й чистої краси». Таким він сприймається і сьогодні, коли йде в хореографічній редакції Великого театру (балетмейстер Леонід Лавровский відновив її в 1944 році). Фантастична історія про віліс (наречених, що померли до весілля) поєднується з драмою кохання і зради, зворушливою у всі часи. Не меркне і хореографія, виконати яку за 175 років вважали за честь багато знаменитих артистів. 

SHA 3069SHA 3184SHA 3256

Зміст

В основу балету покладено старовинну поетичну легенду про "віліс" - наречених, що помирають до весілля.

"У північ, - розповідає легенда, - віліси виходять з могил і танцюють, ніби прагнуть продовжити свої дівочі танці та ігри, так жорстоко перервані смертю. Горе подорожньому, який зустрінеться їм. Охоплені помстою, віліси заманюють його в свій хоровод і кружать у танцях, доки він не впаде замертво".

Молода селянка Жізель радіє сонцю, співу птахів, щастю великого і чистого кохання. Даремно лісничій Ганс намагається переконати її, що коханий Альберт - переодягнений дворянин.

На доказ він показує герб на шпазі Альберта.

Після полювання в село заїхала наречена Альберта з пишним почтом. Альберт намагається приховати занайомство з ними. Та лісничий викриває його.

Жізель вражена: зруйновано світ її мрій, віри, надій. Дівчина втрачає розум і вмирає.

В місячному сяйві серед могил сільського кладовища - легкі, як тіні, віліси.

Змучений тугою, прийшов на могилу Жізелі Ганс. Віліси затягують його у смертельний танок.

Така ж доля чекає на Альберта, та з'являється тінь Жізели і захищає його від гніву віліс.

З першими променями сонця зникають білі привиди - віліси. Зникає й тінь Жізелі. Але вона залишається у пам'яті Альберта вічною мрією і тугою за втраченим коханням, що виявилось сильнішим за смерть.

 

SHA 3152