Заслужені артистки України, провідні солістки харківського балету Антоніна Радієвська та Олена Шевцова незабаром, з різницею буквально в декілька днів, відмітять творчі ювілеї
Заслужені артистки України, провідні солістки харківського балету Антоніна Радієвська та Олена Шевцова незабаром, з різницею буквально в декілька днів, відмітять творчі ювілеї - обидві працюють на харківській сцені ось вже 20 років. 30 січня 2019 року А. Радієвська виконає головну роль у своєму бенефісному спектаклі «Собор Паризької Богоматері», а 2 лютого бенефіціанткою буде О. Шевцова - вона виступить в партії Кітрі («Дон Кихот»).
У творчих ювілярів в чому те схожа доля - обидві харків'янки. Обидві вчилися свого часу в Харківському училищі культури (клас народних артистів України С. Коливанової та Т. Попеску), а потім отримали вищу освіту в Харківській державній академії культури. І в юнацькі і в зрілі роки танцівниці не раз ставали лауреатами і дипломантами різних балетних конкурсів. Багато гастролювали по світу як у складі харківської балетної трупи, так і індивідуально. Але на цьому схожість цих майстрів сцени, мабуть і закінчується. У кожної своя яскрава індивідуальність, своя творча вдача.
Танцівниця підкорюючого сценічного темпераменту, динамічна і відмінно підготовлена технічно, Антоніна Радієвська упевнено заявила про себе ще на 2 курсі училища культури. Вона прекрасно виступала і в класичному репертуарі (балетах «Спляча красуня», «Жізель», «Дон Кіхот», «Пахіта» і багатьох інших перлинах хореографії ХІХ століття) і в сучасних постановках («Петрушка» і «Жар птиця» І. Стравінського, «Панночка і хуліган» на музику Д. Шостаковича, «Сінді» Й. Штрауса, «Коник-горбоконик» Р. Щедріна). Рано був помічений дар А. Радієвської як постановника з власним хореографічним стилем. Спочатку це були невеликі композиції і участь в постановці концертних номерів, а зараз відома балерина готується до «повнометражного» дебюту - світової прем'єри двохактного балету «Містерії Пандори» на музику Рихарда Вагнера.
Олена Шевцова - балерина лірико-драматичного обдарування. У неї чудові пластичні лінії, тонке відчуття танцювальних образів і великі технічні можливості для їхнього утілення. Особливо виразна А. Шевцова в партіях Аврори і Феї Бузку, Нікії та Шехерезади, а в сучасному репертуарі її останніми досягненнями стали Фортуна у вечорі балету «Колесо Фортуни» та Снігова королева в однойменному балеті на музику сучасного українського композитора О.Шимка. Саме у цій партії її полюбили маленькі глядачі Бельгії, повністю ототожнюючи балерину із створеним нею фантастичним образом.
Досягнення провідних харківських балерин А.Радієвської та О.Шевцової демонструють і досягнення харківської балетної трупи в цілому - її молодість і зростаюча майстерність давно помічені балетною співдружністю, що зміцнює авторитет наших танцівників в міжнародному масштабі.