Танець шляхетний та віртуозний
14 березня наші глядачі побачили незвичайну виставу. Це була присвята, або, як кажуть французи, оммаж народному артистові України Теодору Попеску (1935-2008), видатному танцівникові, який багато років працював на харківській сцені як педагог та наставник, був вихователем низки талановитих виконавців. Партнеркою та супутницею в житті у Т. Попеску була Світлана Коливанова, народна артистка України, нині головний балетмейстер театру, берегиня їх спільної творчої спадщини, тепер вже сама – сторінка славної історії українського балету. Перед початком глядачі почули розповідь про творчий шлях артиста – своїми спогадами та уривками із власної книги «Записки «привида опери» поділився завідувач літературної частини театру, багаторічний колега Т. Попеску, доктор мистецтвознавства Олександр Чепалов. Далі було показано фрагмент збереженого для нащадків фільму «Танцюють С. Коливанова і Т. Попеску» в уривку з «коронної» вистави зіркового дуету «Корсар» зафільмовано шляхетність та віртуозний стиль наших видатних майстрів, зокрема приклад достеменного стилю чоловічого танцю. У романтичному «Корсарі», просякнутому ідеями волелюбства, 14 березня глядачі побачили різних виконавців головної ролі у різних діях вистави (лауреат міжнародного конкурсу Олексій Князьков, Денис Панченко).
Змінювалися також їх партнерки – заслужені артистки України Ірина Хандажевська, Олена Шевцова, іншу пару виконавиць склали Світлана Калашникова та дипломант Міжнародного конкурсу Карина Шатковська. Себто у виставі брали участь безпосередні учні Т. Попеску в Харківському училищі культури та в балетному класі театру, і серед них Андрій Козарєзов. Після закінчення було покладено квіти до портрету Майстра на порталі харківської сцени. Художній керівник балету заслужена артистка України Антоніна Радієвська у схвильованій промові віддала шану народному артистові та подякувала його незмінній супутниці С.Коливановій за підтримку творчої естафети академічного мистецтва танцю. Слова вдячності виголосили також представники творчої громадськості міста, зокрема Вищого коледжу культури і мистецтв, де тривалий час працював Т. Попеску.